چنانچه کالای خریداری شده، دارای نقص فنی یا شکستگی باشد، مشتری میتواند کالای معیوب را به انبار کانتینر برگرداند و مبلغ کالا به حساب مشتری واریز می شود، همچنین هزینه ارسال کالا از منزل مشتری تا انبار مربوطه به عهده کانتینر است. (چنانچه کالای خریداری شده زیر 500 هزارتومان باشد هزینه ارسال اولیه به درب منزل مشتری، به عهده مشتری بوده و غیرقابل بازگشت است) در صورتیکه مشتری درخواست خرید مجدد و ارسال همان کالا را داشته باشد، مراحل خرید را از سایت طی کرده و کالا مجددا برای مشتری ارسال میشود و اگر ارزش کالا زیر 500 هزارتومان باشد طبق شرایط حمل و تحویل کالا هزینه ارسال به عهده مشتری است.
چنانچه کالای خریداری شده، دارای نقص فنی یا شکستگی باشد، مشتری میتواند کالای معیوب را به انبار کانتینر برگرداند و مبلغ کالا به حساب مشتری واریز می شود، همچنین هزینه ارسال کالا از منزل مشتری در شهرستان تا انبار مربوطه در تهران به عهده کانتینر است. (تنها هزینه ارسال اولیه به درب منزل مشتری بازگردانده نمیشود) در صورتیکه مشتری درخواست خرید مجدد و ارسال همان کالا را داشته باشد، مراحل خرید را از سایت طی کرده و کالا مجددا برای مشتری طبق شرایط حمل و تحویل کالا ارسال میشود. نکته مهم: چنانچه برای یک کالا بعد از استفاده مشتری، مشکلی پیش بیاید یا کالا معیوب شود، مشتری موظف است با گارانتی شرکت مربوطه که توسط کانتینر معرفی میشود تماس حاصل فرماید.
نکته مهم: چنانچه برای یک کالا بعد از استفاده مشتری، مشکلی پیش بیاید یا کالا معیوب شود، مشتری موظف است با گارانتی شرکت مربوطه که توسط کانتینر معرفی میشود تماس حاصل فرماید.